vasárnap, október 24, 2004

a macska az ágyon relaxál, borzasztóan irígylem. szeretnék én is úgy, kifliben. de az embernek kell még egy ember a kiflihez. csak a macska képes egyedül is teljes kiflit képezni.

nagyon kellemes zenét hallgatok és egyedül vagyok itthon. nem hiszem, hogy bárhol is jobb lenne pillanatnyilag ennél. mármint a lehetőségeimen belül természetesen.

ki kell iktatni a gondolatokat. vagy nem. sosem tudom, mi lenne a legmegfelelőbb megoldás. olyan ez, mint mikor felborul a pincebogár, vagy bármilyen bogár. csak kapálózik. és kurvára képtelen lábraállni, hogy elinduljon erre - vagy arra. és akkor megsajnálod, és nem bántod, hanem általában felsegíted.

egy homeless hazafelé kért cigit. adtam. mondta cserébe ő is ad valamit. kérdeztem mije van. mondta, hogy van neki újságja, meg hálózsákja, meg egy kis bora, meg tetve is valószínűleg és egy frissen szerzett náthája. mondtam a nátháját adja nekem, legalább annyival legyen könnyebb.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters