csütörtök, szeptember 09, 2004

nahát

ez tényleg humoros, hogy most meg igen.
mindegy, igazából nem történt semmi érdekes.

tegnap vidakatival találkoztam, akit még az egyetemen ismertem meg, illetve már az egyetem előtt is ismertem, mert a bátyjával jártam szigetre, na mindegy, ez mind nem fontos, csak az, hogy jó volt, meg hogy jöttek a brigiék, az is jó volt, bár brigit megsértettem, magam sem értem miért.
meg volt egy kiscica, aki kifliként feküdt egy ember ölében és tejet ivott és nagyon vágytam rá, hogy az én ölemben is legyen egy kiscica, de aztán tudatosan leépítettem ezt a vágyat. ilyenek.

éjjeli rötyögés viktorékkal a konyhában-- hát nem tudom.

anyám meg minden áron azt akarja, hogy legyen még diplomám, én meg nem akarom. illetve akarnék még diplomát, nem jó, akarnék még tanulni, csak nem bölcsészeset. vagy ha bölcsészeset, akkor olyat, ami engem érdekel, nem amit ők megjelölnek. mégiscsak felnőttem már, nemde?

meg apám tegnap volt 55.

van még egy csomó minden amúgy.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters