vasárnap, augusztus 01, 2004

vasarnap

szinte nincs is itt elet. most sikerult eloszor igazan jot aludnom. mert vegre reggel hattol nem tortent semmi az utcan. nem furtak, nem dolgoztak, nem dudaltak az autok. semmi. tok jo volt.

most a tobbiek varost neznek, amihez nekem mar tenyleg nincs kedvem. valahogy nem hiszem, hogy az lenne a fontos, hogy minel tobb epitmenyt megnezzek. valahogy nekem nem errol szol egy utazas.

es galadkanak is elkuldtem a cuccot, amit meg kellett irni, ugyhogy ez egy jo alkalom volt az internetezesre.

tegnap ejjel a hold felkelt a tengerbol es azt juttatta eszembe, amikor gorogorszagban egyszer meggyozodessel neztem a csudas naplementet, mignem feltunt, hogy feljebb jott a nap, s rajottem, hogy ez bizony a hold felkelese. nos, ilyen volt ez a tegnapi is. hatalmas, narancssargan izzo.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters