szombat, augusztus 28, 2004

a szimplában

találkoztam ma egy régi haverral, aki elújságolta nagy hévvel, hogy megismert egy fiút, aki ugyanúgy néz ki, mint én (ugyanolyan szép, így mondta - nevettem), csak talán kicsit nőiesebb nálam. haha. szóval ezzel kezdte, s addig nem nyugodott meg, míg át nem mentem vele a kis szimplába, ahol ez a fiú volt.
azt kell mondjam, ilyet én még nem láttam. gyönyörű fiú volt. persze egyáltalán nem hasonlított rám:) ha valakihez hasonlítani kell, talán a varga zsuzsát mondanám. iszonyú nőies az arccsontja, de még a keze is. mikor kezet fogott, féltem, hogy túl erősen szorítom. hihetetlen volt. légies és szép. és nem meleg. ez a legérdekesebb. na mindegy, csak ezt le akartam írni.

ja és höcsi meg szerintem haragszik rám, ami nem jó. de az is lehet, hogy nem, ami jó. mindegy. idővel minden kiderül. meg elmúlik. meg átértékelődik. és megöregszik.

és most kis honfoglaló után lefekszem.

ja, és viktorka cum laudéval ledoktorált. mondjuk a cum és a -val együtt kicsit sok, de most nem akarok nyelvészkedni, na. egy orvossal élek együtt. elég megnyugtató érzés.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters