hétfő, augusztus 23, 2004

arra gondoltam

hogy az is elég vicces, amikor 5 percen belül előbb még annusnak ugrálunk a viktorral, meg befogjuk a szemünket, amikor a japán dob, aztán meg ülünk a tévé előtt meredten és bámuljuk az idióta friderikuszt, amint az ex-miniszterelnökkel beszélget. volt valami a tegnap estében, ami végletektől, végletekig sodort.

ja és körülbelül 20-szor megcsörrent a telefonom és az első csengés után megszakadt. én egy jóindulatú ember vagyok alapvetően, ezért azt feltételezem, valaki próbált elérni, csak mindig az első csöngetés után közbejött némi bonyodalom. mindenesetre magántelefonszám volt, mielőtt azt gondolnád hülye vagyok, hogy nem hívtam vissza.

ráadásul a volt osztályfőnökömtől kaptam egy meglehetősen mulatságos e-mailt, most olvastam, egyszóval talán ez a nap jól indul - talán nem.

és végre reggel olyan idő van, amibe örömmel lép ki az ember.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters