szerda, július 07, 2004

pont olyan

az idő, amit szeretek. ribancka vágyálmáról az jutott eszembe, hogy nekem ilyenek nincsenek is. illetve, ha nagyon elgondolkozom rajta, akkor gyorsan csinálok magamnak, de hogy így nincsenek bennem alapból.

persze tudom, harmóniát szeretnék és nyugalmat. szeretetet, figyelmességet. de igazából azon sosem gondolkoztam, hogy milyen körülmények között. mondjuk dominika is jó lehet. beszéltük is a ribivel, hogy együtt veszünk házat és akkor az év hat hónapjában ő lesz lent nyumival, a maradék hatban meg én. szigorúan maximum két napot leszünk fedésben. de talán még annyi idő alatt is összakülönböznénk:)

eszembe jutott a kriszti, régi, miskolci barátnőm. gyakran eszembe jut mostanság. ha tudja valaki, hogy lehet kideríteni egy ember lakhelyét úgy, hogy a nevét tudjuk, meg azt, hogy palermoban él, házas és talán orvosi egyetemre jár, akkor az kérem ossza meg velem ezt a tudást. régebben írtam az olasz nagykövetségnek, de ők elküldtek a gecibe. pedig azt hazudtam, hogy osztálytalálkozót szervezek, meg minden. elég profi volt. mégis. ez még az unió előtt volt, tehát lehet, hogy most már bedőlnének egy ilyenenk, nem tudom.

a krisztának egyébként gyönyörű hangja volt.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters