csütörtök, július 08, 2004

basszus

én ilyet még nem nagyon láttam ám. leszállok a metróról és jövök kifelé, hirtelen szarszagra lettem figyelmes. megszokott nyugalommal néztem le a cipőmre, de nem léptem szarba, hál istennek. aztán felnéztem és 3 lépcsőfokkal előttem egy faszit pillantottam meg, aki össze-vissza szarta magát. de én még ilyet nem láttam. világos nadrág volt rajta és térdig szaros volt. ehhez a viszonylag kellemetlen szituációhoz képest paradox módon nyugodtan lépdelt (inkább totyogott) fölfelé. a mögötte sétáló emberek a döbbenet arckifejezésével kémlelték a jövőt. a faszi ahelyett, hogy igyekezett volna a pláza valamelyik illemhelyén javítani a helyzeten, hatalmas lélekjelenléttel megállt a lámpánál és rágyújtott. mintha mi sem történt volna, miközben mögötte öklendeztek az emberek..

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters