szerda, július 28, 2004

Barcelona

eleg jo. az van, hogy bejottem egy barba, ahol ki volt irva, hogy free internet, ami persze csak akkor. ha fogyasztok, ugyhogy rendeltem gyorsan a haz borabol es meg kell mondjam, veszettul finom. nem nagyon erdekelnek az erdekes latnivalok, bar teny, hogy gaudi egy zseni volt es azert a sagrada-t, meg egy ket epitmenyet megneztem, de en nem szeretem a varosnezos mokakat.
az embreket nezem, akik rendkivul szimpatikusak. termeszetesek. csodalatos ez a varos, minden erzekemet hasznalom. a szinek, az illatok, a hangok. a spanyol nyelv, mintha allando zene szolna a fulemben, olyan. szoval en inkabb setalgatnek, kavezokban uldogelnek.. na es a tengerpart..

az ember egyebkent csak alljon a sajat laban. es en vegre tudok, kepes vagyok azon allni. nagyon jo erzes, csak ajanlani tudom mindenkinek.

szoval most megiszom ezt a bort, aztan megyek az utcakra, az emberek koze.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters