kedd, június 29, 2004

levitation

wake up you lazy people, put on heads and realize,
we can be positive people, adjust your attitude in wise...
we can be,
we can be,
we can be more than ever people...

tegnap a ribanckával kezdtem a szimplában egyébként. sokat borzongtunk, mert mögöttünk ült egy nagyon furcsa páros, minimum 15 év korkülönbség volt közöttük, de nem ez volt a tragikus, hanem (bár nem illik ilyeneket mondani, tudom, de ez mégiscsak egy blog és hol máshol, ha nem itt..), szóval a faszi annyira gusztustalan volt, hogy arra szó sincsen szerintem. mikor csókolóztak, olyankor nagyon rossz érzés töltött el bennünket, mert sajnos nem tudtunk úgy ülni, hogy minimum az egyikőnk ne lássa ezt. mondtam milyen gáz a pasi a csajhoz képest, mire ribancka találóan megjegyezte, hogy ilyen esetben az is gáz, aki megcsókolja ezt az igénytelen pasit. és valóban.

aztán jött mata, mint rendesen most is vagy fél órát késett, ami elég idegesítő, de próbáltam nem jelét adni. nem sikerült, ugyanis azonnal jelét adtam, de ez most már mindegy. na. beszélgettünk, csacsogtunk, ribanc nyumikája mindvégig velünk volt szellemben, a snickersszel és a mai államvizsgával együtt (ezúton, itt is gratula a szép eredményhez, te hülye diplomás:). szóval így. aztán mindenki el, kivéve én, mert én csak pár méterre.

ja, és a pete stuyvsant (sosem tanulom meg leírni) cigaretta nagyon rossz. olyan, mintha egy deci benzint erőltetnének le a torkodon.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters