szombat, június 19, 2004

furcsa ez. éjjel van, egy netcaféban ülök. régen voltam netcaféban. nem is tudom, hogy van-e konkrétan "mondandóm", illetve azt tudom, hogy van, csak nem tudom, hogy kijön-e. itt. mindegy. mehettem volna a szódába, vagy a szimplába, de abszolút nem vágyom ilyen helyekre. nemcsak ma éjjel... úgy általában sem.

the blue bus is callin us
the blue bus is callin us
driver, where you taken us

valami nem jól működik. illetve lehet, hogy valami csak most működik jól? fene tudja. olyan furcsa az élet. mint egy gonosz gyerek. megmutat valamit, amit aztán nem ad oda neked. csak hogy rosszabb legyen. csak hogy jobban nevessen, amikor kéred.

sétáltam a lánchidon, nagyon jó most, le van zárva az alagút, a körforgalom, a lánchid és az egész tér a deák szobor körül. vizes a fű, ezért nem feküdtem le, de a szobor talapzatára leültem. gyönyörű, gyönyörű ez a város. szeressétek.

út nélkül is hazatalálok. ezt tökéletesen, pontosan tudom.

karen:

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters