péntek, június 18, 2004

fatigué

olyan hihetetlenül fáradtan indult a napom. most kezdek kicsit helyre rázódni azt hiszem. eleve 11 után értem be a munkahelyemre, aztán ügyesen kb 10 percig bent felejtettem a mikróban a tejet, amit a kávémhoz melegítettem. ráadásul tegnap mindkét meccset elvesztettem a munkahelyi eb-odds fogadáson. túlteljesítettek az angolok, én csak kettőt tippeltem. mondjuk mindegy, na.

a lényeg, hogy kicsit szét vagyok csúszva és el vagyok fáradva. jaja.

a buta kutyánk otthon megint balesetet szenvedett. szerencsétlennek nincsen meg az egyik szeme, mert kirúgta a ló, meg egy raklapszor műtötték már, mert mindig megvágta magát, vagy az aktuális szerelmei kegyeiért folytatott harcok alatt szerzett különféle sebesüléseket.. most meg valahogy a farkincája szakadt le majdnem.. borzasztó ez, nem erre a világra találták ki kazak-ot. de hát mit vár az ember, a név determinál. ha egy űrkutya nevét kapja az eb, akkor nem fogja jól érezni magát ezen a bolygón.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters