vasárnap, május 30, 2004

víkend

tegnap ki sem mozdultam a lakásból. bizonyos szempontból jó volt.

ma pedig édesanyám látogatott meg. gyereknap alkalmából főzött nekem egy csomót és persze arról beszélt, ha majd nyer a lottón, meg majd jövőre lakás.. nagyon aranyos volt. nagyon szeretem ám. és az is kiderült, hogy 13 éve beteg. pedig kevesebbnek tűnt. mindegy. elmentünk a múzeumba, megmutattam neki a világ legfinomabb tejszínhabját, de aztán elfelejtettem megkérdezni ízlik-e neki. és azt is megtudtam, hogy a nagymamám, életében egyetlen egyszer miért verte meg az úttörő nadrág szíjával. szeretem az ilyen délutánokat.

most meg azt mondják tündérország határához értünk, pedig tündérország tutira határtalan. nem ismerek más tündért. valaki segítsen.

egyébként megint tele van tervekkel a fejem. ez jó érzés, de az majd rossz lesz, amikor lejár a határidő és a tervek még mindig a fejemben lesznek.

tessék mondani, adhatok?

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters