vasárnap, április 11, 2004

on hálidéj

tegnap este megszámoltam mennyi könyvem vár arra, hogy felszállítsam albérletembe. nem hiszem, hogy sikerülhet egyébként a dolog, talán ha lenne egy kocsim, amivel hetente lejövök.. 1003 könyvet számoltam és nem kalkuláltam bele a beköttetett folyóiratokat és újságokat. szóval lenne pár forduló.

egyébként meg pom-pom meséit olvastam az interneten, plusz letöltöttem kiváncsiságból kerouac on the roadját, de még nem jött le, úgyhogy nem is hallgattam bele. érdekes lesz mindenesetre. mint ahogy ez az egész nap csupa érdekesség volt..

megismerkedtem apám barátnőjének gyermekeivel. illetve kettővel a háromból. 13 és 14 évesek. anna és áron. elképesztően helyes gyerekek. igazából kicsit aggódtam a szituáció miatt, de amint megláttam őket feloldódtam. hihetetlen közvetlen, értelmes és szórakoztató gyerekek. apámat meg csodálom, mert úgy néz ki 55 évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy apaként tudjon viselkedni. mert most úgy néz ki, szeretik, és ő is szereti őket, szóval működik a dolog. érdekes ez.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters