csütörtök, április 08, 2004

dzsekó

úgy tűnik nem vagyok egy barátkozós (helyesbítek, mert így beleköthető a kifejezés), igazi barátságokat kialakítani képes típus. ez a mai nap tanulsága. meg még számos tanulsága van a mai napnak azért.

énbennem nem tudom mi van. próbálom jól érezni magam, mostantól tényleg ez a cél. illetve, tudom mi van bennem. ettől függően és akár függetlenül is próbálom jól érezni magam.

egyszer volt egy srác miskolcon, a dzseko. elég hülye volt szegény, valami bibi volt a fejével, ráadásul sánta is volt, meg roma. egész nap az utcát járta, és májkül dzsekszon számokat énekelt. és boldog volt. nagyon picit, legbelül mindig irígyeltem érte. sokszor beszélgettem vele. általában a legjobban vándámról és dzsekóról szeretett beszélni. akkor például azt hittem elrepül, mikor nekiadtam a dangerous kazettámat. egyetlen egyszer beszélgettem vele komolyabban, a családjáról, a gyerekkoráról. de akkor is folyton kacagott, pedig egyáltalán nem volt mulatságos. dzsekót (tibi) mindenki ismerte otthon. úgymond híres ember volt. olyannyira, hogy mikor egy tavasszal elgázolta egy vonat, még a helyi újságok is hatalmas cikkben emlékeztek meg róla. azóta sokkal kevésbé boldog város miskolc. hiányzik az utcáról az a mosoly.

2 megjegyzés:

marlen írta...

http://marleen.hu/2011/09/dzseko-miskolcrol/
nekem is hiányzik, bár már jó régen nem voltam otthon...

villanella írta...

dejó :)

website statistics
hit counters