kedd, március 02, 2004

tegnap eszembe jutott a moszat leköpős sztorijáról egy egészen régi történet. nem tudom hány éves voltam, olyan kilenc körül szerintem. az unokaöcsémmel, norbival nagymamámnál voltunk a játszótéren. emlékszem aznap volt az is, hogy egy bazi nagy fűcsomót akartam kitépni és a jobb tenyeremet kb 20 helyen durván elvágta a fű.. na mindegy, a sztori az volt, hogy abban a mászókában álldigáltunk és beszélgettünk, ami ilyen kör alakú, biztosan tudod mire gondolok. és rajtunk kivül ott volt egy nagyobb fiú. az a baj, hogy nem emlékszem már a beszélgetésre, csak arra, hogy egyszercsak felszívta jó mélyről a srác a turháját és az arcomba köpött. és arra, hogy amellett, hogy órákon keresztül öklendeztem a szagtól, meg az érzettől, így nem értettem, baromira nem értettem, hogy mi történt. hogy miért történt. elég rossz érzés volt. elég kicsi voltam.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters