csütörtök, február 05, 2004

utazni kell, nincs mese. utazni elég jó. vonattal, repülővel, hajóval, autóval - mindegy. csak utazni. oda, ahol pont ilyen az idő. sétálni, kávézókba járni. ezt szerettem berlinben egyébként. úgy voltam ott, hogy megfogadtam, hogy nem turistáskodom (persze könnyű volt, mert nem az volt az első alkalom). minden nap lesétáltam a warschauer strassén, átsétáltam a csudás téglahíd boltívei alatt, végig a skalitzeren, rá az oranienstrasséra... és minden szimpatikus kávézóban megittam egy bazi nagy tejeskávét (nagyon finom a tejeskávéjuk), és üldögéltem, tekertem a camel dohányomból a cigiket, figyeltem az embereket. aztán kifeküdtem a folyó melletti zöld fűbe, vagy belemásztam egy szökőkútba... nagyon tetszett. csudálatos volt. szeretnék most ilyet. azonnal. menni valahova ugyanezt csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters