szombat, január 10, 2004

tegnap véletlenül elkeveredtem a merlinbe a tűsarok születésnapjára. valamiért sosem voltam még ilyenen, pedig mindig jönnek meghívók, de ez most nem fontos. szóval a bíróékkal mentem, mert az eklektikában beléjük botlottam és mondták, hogy lesz. és akkor a merlinben a ruttkai bori énekelt, amit nagyon szeretek, mert a ruttkai bori remek előadóművész. és a bori táncolt, meg csillagszórózott, meg nagyon jó volt. valamint azt is észrevettem, hogy egészen más emberek járnak ezekre a tűsarok előadásokra. vagy összejövetelekre, vagy nem tudom. és vörösbort ittam, ami először jó volt, de második körben szerintem kb a felét vízzel helyettesítették, ami már nem volt jó. viszont pontosan elég volt ahhoz, hogy a csütörtöki alkoholszint-maradványomra rátöltve ezen mennyiséget tulajdonképpen berúgtam. vagy szlalomspicc, nem tudom melyik a helyesebb állapotmeghatározás. mindegy, nem fontos. később átmentünk a szódába, ahol a basszuska szokásához híven a pult mellet jól megölelt, ami általában elég jó érzés, leszámítva egy alkalmat, mikor is a táskám is beleesett ebbe az ölelésbe és kissé szétnyomta az oldalamat. de ez most nem ilyen alkalom volt. szóval a szódában is jó volt, a szilvi nevű lány például akciózni kezdett a toilettben, amit mi zitácskával rendkívüli érdeklődéssel szemléltünk.
valamint ma reggel pékárú és elvihetős kávé vételezése közben alkalmam adódott susie-t megtekinteni, aki épp a gyümülcsös megmérettetésre igyekezett. remélem azóta már ügyesen túl van rajta.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters