vasárnap, november 02, 2003

I put a spell on you

nos hát. péntek estém elég érdekes volt. egészen jól indult és igazából jó is volt végig. és tanulságos is. a goren mesélte arrébb, hogy szó nélkül leléptem, ami azért nem egészen így van, mert már majdnem egy órával lelépésem előtt mondtam, hogy mi várható. de igazából ez mindegy is azt hiszem, időben el kell hagyni a süllyedő hajót, legalábbis abban az esetben, ha a mellékelt ábra azt mutatja nem tudjuk megjavítani azt.

tegnap pedig borzasztó lustulás uralkodott el rajtam. miután krumplis tésztát készítettem lakótársamnak és kedvesének gyakorlatilag semmiféle érdemleges dolgot nem tettem. feljött a kedves és nem volt jól, ezért körülbelül 3 adódó programot lemondtunk, aminek kifejezetten örültem s helyette televízióztunk. nem volt rossz, komolyan.
anna azt hiszem megsértődött, amit egyáltalán nem tudok megérteni, vagyis talán még megérteni csak-csak, csak valahogy nem látom a dolog értelmét mégsem. valahol kicsit elszomorít a dolog, egyenlő pályák, egyenlő esélyek. illetve pont az nem. tényleg szomorú, mert fontos.

most meg uszodába mentem volna, de nem megyek, mert telefont várok. úgyhogy kávét iszom és macskát dédelgetek, ami feletébb kellemes.

I put a spell on you 'cause you're mine you'd better stop those things that you're doin' honey I ain't lyin' no - egész nap ezt a refrént dúdolgatom.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters